Klantgericht onthaal in de showroom

Opleidingsinhoud

Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:

  • Een onthaal organiseren dat indruk nalaat bij de klant
  • Het gedrag van de klant inschatten en dit gepast gebruiken
  • De voorkeuren van de klant ontdekken
  • De verzamelde gegevens gebruiken om aan de wensen van klanten te voldoen

Doelstelling

De deelnemer is in staat om de klant gepast te verwelkomen in de showroom en kan inzicht krijgen in wat voor de klant belangrijk is bij de aanschaf van een auto.

Doelgroep

Alle medewerkers in de onderneming, die in de showroom permanent of incidenteel de rol van verkoper opnemen.

Voor bedienden wordt deze opleiding financieel ondersteund door Cevora.

Meer informatie
    Sector
    Duur
    Standaardtarief
    € 300.00 Excl. BTW
    Sectortarief
    € 270.00 Excl. BTW
    *Deze opleiding is gratis voor specifieke profielen. Meer informatie
    Code:
    209303

    Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
    Vraag uw InCompany opleiding aan

    Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
    Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.

    Deze opleiding is niet beschikbaar voor onderwijs.

    Ontdek hier het aanbod voor onderwijs.