De carrosseriereceptie in het zicht van de klant
Opleidingsinhoud
Tijdens de opleiding komen volgende punten aan bod:
- Rol en belang van de onthaalbediende in een carrosserie
- Communicatie en feedback
- Klantentypologie en eerste contact
- Efficiënt telefoneren
- Detecteren en aanwenden van koopsignalen
Doelstelling
Deze opleiding streeft volgende leerdoelen na: de deelnemer is in staat om communicatie in te zetten als middel om de customer fulfillment van de carrosserie te optimaliseren.
De deelnemer zal in staat zijn om:
- zijn activiteiten aan de klantentevredenheid van de carrosserie te linken;
- professioneel en klantgericht met klanten te communiceren;
- de dagelijkse werkdruk te beheren en te weten wat ondernomen kan worden om taken comfortabeler - en dus kwalitatiever - te kunnen verrichten.
Doelgroep
Carrosseriereceptionisten in autobedrijven die customer fulfillment nastreven.
Leermiddelen
Deze praktijkgerichte opleiding vergt een werkplaats met een voertuig naast een leslokaal.
Een greep uit het benodigde materiaal:
- Handboek
Voor bedienden wordt deze opleiding financieel ondersteund door Cevora.
Meer informatieBedrijven
Deze opleiding organiseren enkel voor een groep medewerkers van uw bedrijf?
Vraag uw InCompany opleiding aan
Deze opleiding op maat van jouw bedrijf?
Neem contact op met EDUCAM voor een afspraak.
Onderwijs
Andere interessante opleidingen
Niet gevonden van je zocht? Deze opleidingen kunnen jou ook interesseren.